2014. május 5.

Chapter Eight ~ We Can't Do

KATNISS MONTGOMERY
Mikor rájöttem, hogy: ezt nem tehetjük. Ezerszer megbántam már, hogy visszacsókoltam, s azonnal eltoltam magamtól, majd fejemet a föld felé hajtva kezdtem motyogni:
- Ezt.. ezt nem szabad - dadogtam kétségbeesve. Justin óvatosan, és egyben gyengéden simított végig karomon, aztán eltűrt egy kósza tincset az arcomból, a fülem mögé. Így hajolt oda hozzám, nyakamat kezdte el puszilgatni, amitől testemet a hideg rázta. Ajkaimból felszakadt egy jóleső nyögés, nem bírtam ellenállni a nyakamat apró puszikkal behintő fiúnak, de közben tudtam, olyan dolgot csinálunk, amit nem tehetnénk. Helytelen volt, amit csináltunk, és ezt mindketten tudtuk. Hiszen Ő a tanárom.
- Nem érdekel, Katniss! Szükségem van rád - motyogta ajkaimba két apró csók között. Úgy éreztem, be kell adjam neki a derekam, ám valami megzavarta a mi kis légyottunkat. Pontosabban valaki. Justin ijedten kapta fejét a hang irányába, s én is ugyanígy tettem.
- Justin? Katniss? Ti meg mi a jó büdös francot műveltek? - kérdezte Selena felháborodva, én pedig meg sem bírtam szólalni, olyan szinten szégyelltem el magam. Justin is ugyanígy volt, nem szólt egy szót sem. Selena ott állt, válaszra várva, s a feszültség egyre csak nőtt, és nőtt. Gyáva voltam, beismerem, de nem tudtam jobbat, mint megfutamodni.
- Én most megyek, sajnálom - suttogtam, aztán válaszukat meg sem várva rohantam el onnan, vissza sem néztem, csak futottam, egészen hazáig, ahol aztán kitört belőlem a sírás. Nem tudtam, miért bőgök, de könnyeim vízesést megszégyenítően folytak végig arcomon, s párnámban végezték, melybe fejemet fúrtam. Nem tudtam, mit kellene tennem. Nincsenek olyan tanácsadó könyvek, amelyek erről írnak? 'Segítség, kedvelem a franciatanáromat! Nyolc tuti tipp ez ellen' - tökéletes címszó lenne, kínomban elnevettem magam, hiszen csak én lehetek ennyire hülye, hogy ilyeneket találok ki. Senkinek nem önthetem ki erről a lelkem. Bethany nem tudhatja meg, egyáltalán nem díjazná, sőt, ellenezné. Sue dührohamot kapna, hiszen odavan Bieberért, Aaronnal ilyenekről nem lehet beszélni, ha pedig pszichológushoz mennék kiönteni a lelkem, azonnal felnyomná Justint a rendőrségen. Bonyolult dolog ez, s úgy érzem, ebből semmiféleképpen sem jöhetek ki jól.


JUSTIN BIEBER
Miután Katniss elrohant, Selena felém vette az irányt. Szemei izzottak a dühtől, és a féltékenységtől. Nem
bírja elviselni, hogy én már nem érzek iránta semmit. Igencsak szánalmas dolog, hiszen egy csodálatos, egyedülálló nő, mégis arra szorul, hogy nyomuljon rám, akár egy pióca. Bármilyen pasit megkaphatna, mégis én kellek neki.
- Justin! Mégis hogy a fenébe gondoltad? Engem hozol randira, de ezzel a kis cafkával smárolsz? Nem értelek, Bieber. Ő egy diákod, egy kislány! Miért vagy ennyire felelőtlen? - üvöltött önkívületi állapotban. Selena mindig is ilyen volt. Édes csajnak tűnik, ám valójában egy vipera. A mi kapcsolatunk is részben ezért ért véget. A folytonos viták miatt, melyeket általában Ő provokált ki. Elviselhetetlen. Utálom, mikor kiosztanak, főleg, hogyha olyan ember teszi, akinek semmi köze a dolgokhoz, Selly pont ilyen személy ebben az esetben. Bár kedvelem, ezt nem vagyok hajlandó elviselni.
- Azt teszek, amit akarok! Ez az én életem, és nem fogsz beleszólni, mert neked már semmi közöd hozzám! Fel kéne fognod, hogy nem tehetsz semmit az ellen, hogy én és Nissa együtt legyünk - üvöltöttem ingerülten, mire Selena arcán gúnyos mosoly jelent meg, aztán fölényesen megszólalt.
- Szerintem pedig igen - nem értettem mit mond, így kérdőn néztem rá, ám szemeim idegesen csillogtak, ezt Ő is észrevehette, de nem foglalkozott vele, csak beszélt.


SELENA GOMEZ
Tennem kellett valamit. Nem hagyhattam, hogy Justin ezt tegye magával, hiszen Katniss egy fiatal kislány, aki azt sem tudja, mit tesz. Juju pedig.. Ő mindig a saját feje után megy, miközben nem is tudja pontosan, hogy mit akar. Simán a börtönben is végezheti, a tanár-diák viszony miatt. Szeretem Őt, és ezt nem nézhetem tétlenül. Eleinte utálni fog, idővel viszont rájön, hogy igazam volt, és hálás lesz nekem, amiért nem hagytam, hogy hülyeséget csináljon. Minket egymásnak teremtettek, és ezt Ő is tudja, csak fél bevallani magának, pedig itt lenne már az ideje.
- Szerintem pedig igen - mosolyogtam gúnyosan, Ő pedig kérdő pillantásokat küldött felém. Szemei dühösen meredtek rám, de nem törődtem vele, az Ő érdekeit néztem, s ez tűnt a legjobb megoldásnak. Nem vagyok ilyen, utálom ezt tenni, de ha muszáj, hát muszáj. - Nem fogsz többet találkozni Katnissel, és megmondod neki, hogy engem szeretsz, és együtt vagyunk. Mert ha nem, akkor feldoblak titeket az egyetemen, akkor pedig tudod mi lesz.. - vágtam gondolkodó fejet, aztán hozzátettem. - Holnap délelőtt meglátogatlak, addig van időd döntést hozni - közöltem, aztán gyorsan elszeleltem, mert tudtam, másodperceken belül robban, akkor pedig már jobb, ha nem vagyok ott.

4 megjegyzés:

  1. Fantasztíkus lett siess a következővel :-) :-) :-) :-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Vivianne!

    Hát én szószerint nem kapok levegöt,annyira fantasztikus lett. Úgy sajnálom Justint és Katniss-t. Szegények. Selena meg tényleg eléggé banya szerepet kapott ebben a blogban. Zsarolgatja itt szegény Justint.
    Én is fösulin majd franciára megyek,hátha kapok valami szexi tanárt.xd Ez alapjában is lehetetlen számomra,hiszsn olaszt tanulok,de tõk mindegy.xd
    Az a lényeg,hogy nagyon jó lett és hamar hozd a következöt!:*

    - Loren xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Loren!

      Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! Örülök, hogy így gondolod, hiszen ez volt a célom. Ígérem, hogy Selly sem marad végig ilyen, hiszen mindig, mindenkinek vannak rossz döntései.
      Sok sikert a fősulihoz;)
      Puszi, Vivianne

      Törlés